квартири подобово одеса квартири подобово одеса квартири подобово одеса

Квартири в Одесі

Відповіді на запитання (FAQ).

Як забронювати квартиру, що сподобалась? Як внести залог за першу добу проживання?
Якщо Вам сподобалась будь-яка квартира надішліть e-mail  з кодом квартири, періодом проживання, кількістю осіб, їх громадянством, контактною інформацією. Після цього ми зв'яжемось із Вами і запропонуємо внести залог за першу добу проживання Більш детально про те, як замовити квартиру читайте тут  Оплата іншої частини за проживання проходить у момент поселення та передачі ключів від квартири.

Яка легальна основа вашого бізнесу?
 Наше агентство зареєстроване як приватний бізнес  ( ФОП) і сплачує відповідні податки. Бізнес господарів квартир також зазвичай зареєстрований як приватне підприємництво. Суб'єкт підприємницької діяльнсті – приватна особа. Деякі господарі не мають реєстрації приватного підприємства. Комісія та знижкиагенції включені у вартість, що вказана на сайті. Таким чином, за проживання Ви сплачуєте ціну, що вказана на сайті помножену на кількість діб мешкання( крім особливих випадків на кшталт Нового року, дня міста, Дня Незалежності).

Я забронював квартиру з 2 серпня по 10 серпня. Коли я можу заселитися та коли повинен звільнити квартиру?
Бронювання на такі дати надає можливість заселення починаючи з 13 годин 2 серпня. Звільнити квартиру Ви повинні до 12 годин 10 серпня. У разі, якщо квартира не зайнята у ніч з 1-го на 2-е серпня, і у вас є необхідність, за попередньою згодою можна буде заселитися 2 серпня раніше, ніж у 13:00.

Чи надаєте Ви документи, що підтверджують сплату за квартиру. Чи заключаєте договори на проживання?
Зазвичай  господар квартири може надати Вам квитанцію з печаткою, яка підтверджує проведену оплату. Договір на короткострокову оренду також можна заключити ( при терміні оренди більшому ніж  7 діб), якщо у Вас є така необхідність. Про це бажано повідомити у своєму замовленні.

Які гарантії того, що сплативши заставу (аванс) за бронювання я справді оселюсь у вказаній квартирі тобто що мене не надурять?
Після внесення залогу вказана квартира бронюється на узгоджені дати виключно за Вами. Гарантією цього є наш 6-річний період роботи на ринку подобової оренди в Одесі. Цілком зрозуміло, що господар квартири не буде ризикувати власною репутацією й змінювати паспорт, телефони тощо  через  суму порядку 40-100 доларів. Заміна квартири на рівнозначну можлива ТІЛЬКИ у разі форс-мажорних обставин: наприклад прорив труби у будинку, стихійного лиха, помилкового подвійного бронювання на піку сезону тощо.


Чи можете Ви зустріти нас в аеропорту або на залізничному вокзалі?
Ми будемо раді зустріти Вас на будь-якому вокзалі міста Одеси. Перед цим Ви повинні будете зробити  відповідне замовлення та інформувати нас щодо точної дати та часу Вашого прибуття , повідомити про номер рейсу/поїзду, номер вагону. Бажано також отримати Ваше фото електронною поштою. Вартість трансферу - 20-25 $ для зустрічі в аеропорту та 15$ для зустрічі на залізничному вокзалі ( для замовлень на термін більший ніж 10 діб можлива безкоштовна зустріч ). Під зустріччю мається на увазі доставка легковим авто до місця проживання. Послуги носія у цей сервіс не входять. Доставка більшого (ніж двоє) числа приїжджаючих обговорюється окремо.


Який порядок заселення?
 Якщо Ви не оговорили трансфер у своєму замовленні, то в призначений час представник господаря квартири буде зустрічати вас під будинком, у якому ви орендували квартиру. Він супроводить вас до квартири , надасть ключі, ознайомить вас із квартирою, відповість на усі ваші додаткові запитання, отримає від вас кошти за проживання та надасть розписку (за необхідності). При поселенні ви повинні пред'явити оригінал паспорту при цьому бажано мати при собі ще і ксерокопію паспорту  для прискорення процедури.
 

Коли проводиться остаточна cплата за проживання?
Оплата проживання за весь період та трансфер  проводиться у момент заселення. Якщо до моменту заселення був внесений депозит, то оплата зменшується на суму депозиту. В окремих випадках можлива оплата проживання першої доби проживання у момент заселення і оплата всього періоду протягом першої доби.


Як часто проводиться прибирання, зміна постільної білизни?
Ціни за проживання, що вказані на сайті,  у більшості випадків передбачають прибирання, зміну постільної білизни один раз на 5-7 діб (залежно від господаря). За Вашим бажанням за окрему оплату можливе більш часте прибирання та зміна білизни. желаете, чтобы это происходило чаще – это возможно Кожна додаткова зміна білизни понад нормою- з розрахунку 10$ для невеликих квартир, для більших - за запитом.


Чи займаєтесь ви організацією екскурсій?
Ми можемо надати вам кваліфікованого гіда, який проведе з вами екскурсію по місту. Оплата його послуг - за вашою домовленістю.


Що трапляється з депозитом у разі відмови від бронювання?
У такому випадку та у разі неприїзду (у тому числі і через відміну авіа-рейсу) , зміни дат перебування, скорочення терміну перебування депозит не повертається у зв"язку із втраченою вигодою та втратою інших можливих клієнтів. Часткове повернення депозиту можливе у виключних випадках при відмові від замовлення більш, ніж за 3 тижні до заїзду.

Мені потрібна квартира на декілька годин, скільки це коштуватиме?
Скоріш за все, вартість буде відповідати вартості однієї доби. У літні місяці такий сервіс на надається.

Одеса безпечне місце для туристів?
Так, але рекомендуємо залишати своїх речей на вулиці без нагляду, не брати з собою цінні речі та значні суми на пляж, і все буде в порядку. У нас як і всюди - уважність і все буде добре, ніщо не затьмарить ваше перебування в нашому чудовому місті.


Що як в орендованій квартирі є поломки, та щось не працює?
  Будь ласка, перевірте все при заселенні в квартиру і відразу повідомте господареві / менеджеру про проблеми. Якщо відразу цього помітити не вдалося, зателефонуйте господарю- виправляти несправності його відповідальність. Якщо ж з якоїсь причини з господарем зв'язатися не вдалося-телефонуйте нам, будемо допомагати.

Коли будуть виправлені можливі поломки?
«Як тільки, так і відразу». Більшість проблем може бути вирішено в найкоротші терміни, але ми не можемо обіцяти виправлення не термінових поломок у вихідні, святкові дні.

 

Ціна (не більше): грн/добу