квартири подобово одеса квартири подобово одеса квартири подобово одеса

Квартири в Одесі

Загальні умови надання послуг.

1. Загальні положення

 1.1 Агентство «Одеська Оренда» (далі агентство) надає послуги з бронюывння квартир, приватних будинків, номерів міні-готелів. Агентство зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності (ФОП), сплачуються відповідні податки. Бізнес власників квартир (далі господар), з якими співпрацює агентство, також як правило зареєстрований, однак у деяких господарів реєстрації підприємництва немає. 

1.2 Комісія та знижки агентства включені у вартість, зазначену на сайті агентства.


2. Замовлення послуг

 2.1. Замовлення послуг (бронювання, підбронюівання) здійснюється на підставі замовлення клієнта, отриманого по телефону, e-mail або іншим доступним способом зв'язку. 

2.2. Попереднє підтвердження бронювання здійснюється у строк, для робочих днів і суботи як правило, протягом робочого дня, коли надійшла заявка, але в будь-якому випадку не пізніше ніж 24 години після отримання заявки. Заявки, відправлені в неділю і святкові дні, обслуговуються не пізніше ніж у перший наступний за вихідними робочий день.

 2.3 Квартира вважається підброньованою за клієнтом, якщо агентством підтверджено, що вона вільна на запитаний клієнтом строк і клієнтові запропоновано внести часткову передоплату. Квартира вважається заброньованою за клієнтом на узгоджений термін, коли від клієнта отримана часткова передоплата (як правило за першу добу), і агентство відправило клієнту письмове підтвердження бронювання квартири. 

 2.4 У виняткових форс-мажорних випадках агентство залишає за собою право заміни попередньо заброньованих апартаментів на апартаменти рівного чи більш високого класу, без зміни вартості розміщення. При цьому агентство негайно інформує клієнта про заміну. Прикладами (але не вичерпним списком) форс-мажорних обставин є аварія в квартирі, в будинку або на вулиці, де розташована квартира / будинок / міні-готель, стихійні лиха, помилкове подвійне бронювання  і т.ін. У разі відмови клієнта від заміни йому повністю повертається передоплата. 

2.5 У разі подброніровкі без передоплати заїзд в конкретну квартиру не гарантується.


3. Вартість, оплата, порядок взаємодії агентства, господаря і клієнта.

 3.1. Вартість послуг по замовленому обслуговуванню визначається відповідно до цін, зазначених на сайті агентства «Одеська Оренда» »на момент оформлення заявки клієнтом, або відповідно спеціальної пропозиції, надісланої агентством клієнту на електронну пошту, факс. Вартість послуг не змінюється після фіналізації замовлення (крім випадків коли це відбувається з ініціативи клієнта). 

 3.2 В особливих випадках як то: новорічні свята, травневі свята, день міста, день Незалежності України подобова вартість оренди об'єктів може бути вище опублікованої на сайті. Для таких випадків фактична вартість оренди повідомляється агентством клієнтові у вигляді відповіді на запит з конкретними датами. Вартість послуг не змінюється після фіналізації замовлення. 



3.3 Бронювання апартаментів здійснюється на умовах внесення передоплати (депозиту) за першу добу проживання (крім особливих випадків, про що зазначено на сайті), який клієнт оплачує після попереднього підтвердження бронювання.

3.3. Можливі форми та умови оплати послуг бронювання:

• Банківський переказ у гривнях за Україну
• Банківський переказ у доларах (для оплати з-за кордону)
• Оплата через Western Union
• Оплата картками VISA, MasterCard
• Готівкою в Одесі
 Детально способи внесення передоплати за бронювання описані тут

 3.4. Клієнт повинен своєчасно проінформувати агентство «Одеська Оренда» про проведену передоплату. У випадку, якщо підтвердження оплати послуг своєчасно не надходить, агентство має право анулювати зроблене підбронювання. Як правило, якщо дозволяє час до початку заїзду і не обумовлено інше, на внесення передоплати клієнту дається 2 діб. 

 3.5. У разі відмови від бронювання, неприбуття (у тому числі через скасування авіа-рейса), зміни дат перебування, скорочення періоду перебування передоплата (депозит) не повертається в зв'язку з втраченою вигодою і втратою інших можливих клієнтів. Часткове або повне повернення депозиту можливе тільки в разі скасування замовлення більш ніж за 3 тижні до заїзду. 

3.6. У вартість оплати проживання в об'єктах, представлених на сайті агентства, включено проживання в апартаментах, оплата комунальних послуг, місцевих телефонних переговорів, а також використання побутової техніки, яка знаходиться в апартаментах, прибирання квартири до приїзду і після виїзду клієнта. Крім особливо обумовлених випадків в оплату не включений трансфер клієнта з аеропорту / вокзалу, який може бути замовлений і оплачений окремо.

 3.7 Після отримання передоплати агентство направляє по електронній пошті письмове підтвердження бронювання в якому містяться в тому числі контакти (телефони, e-mail) господаря квартири або його представника для безпосереднього поселення. 

 3.8. Оплата проживання за весь період проживання здійснюється клієнтом господареві або його представникові в момент заселення. Якщо до моменту заселення було внесено заставу (передоплата), то оплата зменшується на суму застави. У разі відмови клієнта внести повну оплату всього терміну проживання відповідно до кількості днів, обумовленим в його заявці, господар має право змінити вартість проживання або взагалі відмовити у поселенні без повернення внесеного депозиту. В окремих випадках за попереднім погодженням можлива оплата проживання першої доби проживання в момент заселення та оплата решти періоду протягом першої доби. 


4. Відповідальність сторін 

4.1 При виконанні клієнтом вище-і нижчевикладених умов агентство «Одеська Оренда» несе відповідальність за бронювання господарем обумовленої квартири на обумовлений термін, за відповідність квартири та її обладнання заявленому на сайті агентства.

 4. 2 За прибирання квартири, роботу обладнання квартири, постільну білизну, посуд несе відповідальність господар квартири (або його повноважний представник). 

4.3 Для надання якісних послуг та усунення недоліків, агентство вітає отримання інформації (по e-mail, телефону) від клієнтів про якість проживання. Агентство припиняє співпрацю з господарями житла на яких надійшло більше 1 обгрунтованої скарги протягом календарного року.

4.4. Клієнт несе відповідальність за виконання своїх зобов'язань перед агентством і власником, а також за нанесення як матеріального збитку, так і шкоди його діловій репутації. Клієнт зобов'язується виконувати закони України при перебуванні в квартирі, в тому числі щодо дотримання тиші після 23:00.

 4.5 У разі надходження
систематичних скарг від сусідів  або адміністрації будинку на клієнта, господар має право скоротити термін оренди та виселити клієнта із застосуванням штрафних санкцій. 

 4.6 Особа, яка оформила і переслала заявку на бронювання несе відповідальність перед агентством і господарем за правильність повідомлених у заявці на бронювання даних, за виконання всіх вищевказаних зобов'язань, включаючи зобов'язання по оплаті послуг і неустойки у випадку відмови від замовленої послуги. 

5. Порядок поселення, виселення

5.1 Клієнт повинен підтвердити свій приїзд мінімум за добу до поселення в квартиру дзвінком або повідомленням господареві квартири або агентству, уточнити час прибуття на квартиру для організації поселення.

 5.2 Якщо в заявці не обговорений трансфер (доставка з аеропорту або з вокзалу), то в призначений час представник господаря зустрічає клієнта на вулиці біля будинку, в якому знаходиться квартира. 
 5.3 Представник господаря показує клієнту квартиру, перевіряє документ клієнта, видає ключі, відповідає на питання щодо обладнання, отримує гроші за проживання (див вище), за необхідності видає розписку про отримання грошей. 

 5.4 При поселенні клієнту необхідно пред'явити оригінал паспорта одного з тих що поселяються, ця особа вважатиметься відповідальним квартиронаймачем. Клієнту бажано мати при собі ксерокопію паспорта для прискорення процедури. У разі відмови клієнта пред'явити оригінал паспорта або аналогічний документ господар має право відмовити клієнту у поселенні або вимагати більшої застави безпеки. 

 5.5 При заселенні понад вартість власне проживання клієнтом вноситься обумовлена застава безпеки (також відома як «застава за ключі»). Якщо не обумовлено інше запорука безпеки становить величину добової вартості оренди квартири. Запорука безпеки повністю повертається господарем клієнту при виселенні за умови збереження інтер'єру та обладнання квартири, своєчасного повернення ключів від квартири. 

 5.6 У разі якщо клієнтові необхідно отримання документів на проживання (видатковий ордер, копія свідоцтва і тд.) Клієнт повідомляє про це в момент подачі заявки / бронювання. Документи на проживання надаються господарями бізнес яких зареєстрований. Агентство при необхідності надає підтверджуючі документи на вартість наданих їм послуг (комісії агентства). 

5.7 При терміні оренди від 7 діб, якщо у клієнта є необхідність, може бути укладений договір короткострокової оренди. Клієнт повинен повідомити про необхідність укладення договору в своїй заявці.



 5.8 Стандартний час поселення - 14.00 (для деяких квартир 13:00, див. сайт). Стандартний час виселення - 12.00. Час виселення не залежить від часу заселення. 

 5.9 Клієнт повідомляє будь-яким зручним способом господареві житла час виселення якомога раніше, але не пізніше ніж за 24 години до виїзду. При виселенні клієнт чекає господаря квартири чи його представника для зворотної передачі ключів, приймання житла, повернення «застави за ключі» 

Потрібно повідомити заздалегідь, якщо клієнт бажає виселитися раніше чи пізніше встановленого при поселенні часу. Для цього потрібно повідомити про це власника житла мінімум за 24 години до часу виселення будь-яким зручним для клієнта способом

5.10 Ранні заселення / пізні виїзди.
 Ранні заселення або пізні виїзди (не більше 2 годин) можливі лише за умови, що квартира не буде зайнята попереднім або наступним клієнтом, більш ранні заселення або пізні виїзди (більше 2 годин) вимагають попередньої домовленості та оплати додаткових діб або половини доби проживання.  

6. Претензії

6.1. У разі виникнення претензій з боку клієнта в процесі надання послуги, клієнт повинен негайно повідомити про неї агентству по електронній пошті або телефону.

6.2. У будь-якому випадку, розмір збитків клієнта, що підлягають відшкодуванню з боку агентства не може перевищувати 100% комісії агентства за конкретну послугу.

6.3. Клієнт має право вирішувати суперечку з агентством або господарем житла в суді в порядку, встановленому законодавством України.
 


 

Ціна (не більше): грн/добу